18 mai 2007

18.05.2007 - Harput ja Hamam (Elazig)

Jätan siinkohal hommikupooliku vahele ning suundun kohe pärastlõunasse, kui külastasime Harputi varemeid. Harpput oli kunagi iidne linn ja kindlus, mis valvas kaubateed läänest itta (ja vastupidi). Praeguseks ei ole sellest enam palju järel, kuid mäed ümbruskonnas on ilusad ning eemalt paistab isegi paar järvekest.



3 lätlast, 1 eestlane, 1 iraaklane ja 2 türklast
(no ma kõiki nimesid ju ei mäleta :P)




Zigi lendab vol.1




Zigi lendab vol. 2



Kati lendab :P




Zigi võimleb :D




See pidi Allah'i nimetissõrm olema, mis näitab taevasse... noo minuarust ei ole nimetissõrm, tee mis tahad...



Rõõmsad lapsed...




Ja kohustuslik grupikas!




Peale Harputi külastust suundusime tagasi hotelli, kus soovijatel oli võimalus külastada hamami (muidugi oma raha eest). Kuidagi imelik - ei ole soe aga on vastikult niiske - huvitav mis selle asja mõte oli? Mingi hetk läks asi käest ära ning muutus üleüldiseks veesõjaks, mis küll jahutas päris hästi aga ehmatas saunast suure hulga inimesi minema. Teised jätkasid aga samas vaimus kuni meid sealt lihtsalt välja tõesteti.
Õhtul toimus ka n-ö kultuuridevahetamiseõhtu, mil iga riik pidi ennast tutvustama ning oma sööke pakkuma. Tänu halvale korraldusele selgus korraga, et aega on jube vähe ning igal riigil on ainult 5 minutit oma riigi tutvustamiseks ning tehke aga siva. See muidugi tähendas, et minu pikk ettekanne Eesti ajaloost, mida ma olin 2 tundi ette valmistanud, jäi ära (ausõna, see oleks huvitav olnud, näiteks Jüriöö ülestõusu kohapeal pidime Katiga laulma viimse reliikvia vastavat laulu jne) ning ära jäid ka kaerajaan (hiljem siiski tegime) ja regilaulud. Aga noh, me oleme ju eesti fanaatikud ka :)
Selle eest Vana Tallinnast ilma ei jäänud keegi - mina olin muidugi see, kes pidi demostreerima, kuidas Vana Tallinna juuakse - ikka paljalt. Kõik koledasti kartsid.



Eesti laud, seekord väga väikese valikuga aga siiski vist parim kohal olnutest...

Õhtu lõpetuseks oli selline tore sündmus, kus ma läksin vannituppa hambaid pesema, keegi oli jätnud põranda kuivatamata ning ma libastsin märjal põrandal ja kukkusin tagurpidi vanni.. tore eksole :)


Kommentaare ei ole: