17 mai 2007

17.05.2007 - endiselt Elazigis

Järgmine päev oli nagu päev ikka - asjalik ta just ei olnud - pidime mingit oma saart ehitama (kus mehi söödi õhtusöögiks) ja üldiselt oli selline lastemäng.
Mulle käis kohutavalt närvidele korraldaja, kes ise (nii nagu ta väitis) oli Euroopa Noored Türgi büroo ametlik koolitaja ja tegi omaarust presentatsiooni uuest "Youth in Action" programmist, kus ta pooltest asjadest ei teadnud mitte midagi (isegi mina teadsin rohkem kuigi olen vaid põgusalt osade asjadega tutvunud) ning ma pidin teda pidevalt parandama. Muidugi enamus ei pannud tema ebakompetentsust tähele, sest paljud osalejatest ei olnud üldse midagi kunagi ise korraldanud (huvitav-huvitav, meil oli nagu ikka action 4.3 mis eeldaks, et osadel inimestel on mingitki aimu asjast). Ühesõnaga igav päev...



Mina, Katrin ja Mia


Me Katiga lõbustasime ennast sellega, et käisime linnas otsimas alkopoodi, mis oli ikka väga keeruline. Samas lõpuks me ikkagi saime selle pudeli veini, mida tahtsime.



Kola Turka. Ehk siis tegelikult Türgi vein :)




Õhtul pidi toimuma muusikaõhtu kitarri saatel - paar inimest oskasid isegi kitarri mängida - kahjuks teised ei teadnud neid laule, mida nad mängida oskasid. Lõpetasime õhtu chillides Läti toas :D



Kommentaare ei ole: